NAŠE SLUŽBY

Služby H&H Svatby

Svatební koordinace

Naplánujeme Vaši svatbu od A-Z. Zajistíme místo na svatbu, pomůžeme s potřebnými doklady a to i v případě, že si berete cizince. Svatby koordinujeme v českém, anglickém a ruském jazyce.


Svatební floristika

Uvážeme svatební kytici, nachystáme korsáže pro ženicha a svědky, květiny pro svědkyně, maminky. Připravíme květinovou výzdobu ve stylu svatby a místa na svatbu. Zajistíme vhodné dekorace.

Svatební dorty a sweetbary

Upečeme na Vaši svatbu nezapomenutelný svatební dort podle vašeho přání, nachystáme sweet bar - cupcakes, minicupcakes, cakepops, domácí sušenky, nebo třeba tradiční štrůdl.


Grafické návrhy svatebních tiskovin

Navrhneme Vaše svatební oznámení, jmenovky, děkovné karty, svatební noviny apod.

Svatební vizáž a účes

Postaráme se o svatební make-up nevěsty, svědkyně i maminek. Na Váš svatební den zajistíme svatební manikůru, pedikůru, prodloužení řas, depilaci. Vaší pleť nachystáme na svatbu již několik měsíců před svatbou pravidelnou kosmetikou.

Svatební koordinace

Koordinace obřadu

Zahrnuje jednu předsvatební schůzku a koordinaci Vašeho svatebního obřadu (dohlédneme na průběh obřadu, případného přejezdu do restaurace, příjezd novomanželů, začátek hostiny). Až 6 hodin s vámi ve svatební den. Koordinaci obřadu lze objednat pouze pon-pá v říjnu - květnu. O víkendech a v hlavní svatební sezoně (červen - září) tuto službu neposkytujeme.

9 000 Kč

Koordinace svatebního dne

Zahrnuje jednu předsvatební schůzku a koordinaci Vašeho svatebního dne (jsme s vámi od svatebních příprav, dohlédneme na průběh obřadu, případného přejezdu do restaurace, příjezd novomanželů, průběh hostiny, komunikujeme se všemi dodavateli). Až 10 hodin s vámi ve svatební den. Koordinaci svatebního dne lze objednat pouze pon - pá v říjnu - květnu. O víkendech a v hlavní svatební sezoně (červen - září) tuto službu neposkytujeme. Koordinace svatebního dne je možná pouze pro menší svatby do 40 -ti osob.

 14 000 Kč

Koordinace Mini

Vyslechneme Vaše představy, pomůžeme najít chybějící dodavatele, zkoordinujeme svatební den, sestavíme časový harmonogram. Mini zahrnuje 3 předsvatební schůzky, nebo konzultace po telefonu, či emailu. Koordinátor s vámi stráví až 10 hodin ve  svatební den a 12 hodin práce před svatbou. Koordinace vhodná pro menší svatby do 40 - ti osob.

20 000 Kč

Koordinace Klasik

Naplánujeme vaší svatbu, postaráme se o většinu dodavatelů, časový harmonogram svatby, pomůžeme pohlídat rozpočet, zajistíme hladký průběh svatebního dne, naplánujeme svatební zábavu. Klasik zahrnuje 5 předsvatebních schůzek, konzultace po telefonu a až 12 hodin s vámi ve svatební den a 25 hodin práce před svatbou. Koordinace klasik je nejčastěji objednávaným balíčkem u našich nevěst. Koordinace vhodná maximálně do 50 - ti osob.

25 000 Kč

Koordinátor přesčas

V případě, že budete potřebovat koordinátora déle, než je uvedeno v nabídkách (dohled na noční zábavu, rozvoz hostů, apod.) bude vám navíc doúčtován poplatek 800 Kč za každou započatou hodinu každého koordinátora na svatbě.


od 800 Kč/hod

Koordinace obřadu, koordinace Mini a koordinace Klasik neobsahuje hledání vhodných míst na svatbu. Pokud ještě nemáte vhodné místo, pomůžeme vám ho najít rádi za příplatek

3 000 Kč

Koordinace na míru Maximum - ideální pro svatby od 50 - 75 lidí

Pomůžeme najít vhodné místo na svatbu, naplánujeme vaší svatbu od A-Z, postaráme se o všechny dodavatele, časový harmonogram svatby, pomůžeme pohlídat rozpočet, zajistíme hladký průběh svatebního dne, naplánujeme svatební zábavu. Maximum zahrnuje 5 předsvatebních schůzek a 35 hodin práce před svatbou. Jsme s vámi ve svatební den déle než 12 hodin. Po dobu 7 hodin je s vámi ještě druhý koordinátor.

30 000 Kč

Koordinace na míru Platinum - ideální pro svatby, které mají více než 75 hostů

Pomůžeme vám najít vhodné místo na svatbu, naplánujeme vaší svatbu od A-Z, postaráme se o všechny dodavatele, časový harmonogram svatby, pomůžeme pohlídat rozpočet, zajistíme hladký průběh svatebního dne, naplánujeme svatební zábavu. Zde připravujeme cenovou kalkulaci na míru na základě prvního společného setkání, kde si stanovíme počet schůzek a počet odpracovaných hodin. Více informací na hhsvatby@gmail.com, nebo na +420 739 887 746.

35 000 - 80 000 Kč

Koordinace výročí svatby

Je vám líto, že vaše svatba proběhla tak rychle, že si z ní toho vlastně moc nepamatujete? Nevadí! Pojďte si svojí svatbu zopakovat. Pomůžeme vám vrátit vás v čase a svou svatbu si připomenout! Zkoordinujeme vaše výročí svatby, objednáme veškeré dodavatele, pomůžeme vám připomenout si vaše květiny, svatební dort, zábavu, pomůžeme sepsat obnovení slibů. Dohlédneme na hladký průběh celého výročí. Koordinace výročí svatby zahrnuje 2 schůzky, 15 hodin práce a 10 hodin v den výročí svatby.


20 000 Kč

Zajištění zahraničních dokladů pro případ, že jeden ze snoubenců není občanem České republiky


Berete si "cizince" a potřebujete pomoci s doklady? Nebojte se nás kontaktovat. Cena zahrnuje 24 hodin práce na schůzkách potřebných k vyřízení všech potřebných dokumentů, dále rezervaci místa konání obřadu, poplatky za oddávajícího, veškerou potřebnou emailovou komunikaci - přesné požadavky na dokumenty, které od vás potřebujeme, překlady všech dokladů do českého jazyka, kontrola všech dokladů před obřadem v Praze, setkání s vámi na matričním úřadě v Praze nejpozději jeden měsíc před svatbou pro podepsání všech potřebných dokumentů, zajištění legální svatby, koordinátor po dobu 3 hodin (před obřadem a po dobu obřadu), získání veškerých dokumentů po svatbě max. do 4 týdnů, veškeré dokumenty od ministerstva zahraničních věcí v Praze, následné překlady, závěrečné zaslání dokumentů novomanželům. Doprava na úřady mimopražských svateb není zahrnuta v ceně.


25 000 Kč

Květinová nabídka

 

Svatební kytice

od 2 000

Házecí kytice 

od 990 Kč

Kytice pro maminku

od 890

Kytice pro svědkyni

od 890

Korsáž pro ženicha/svědka do klopy

od 350 Kč

Myrta s mašličkou do klopy

15 Kč

Kytice na auto 

od 1 700

Květinový polštářek na prstýnky

od 350

Obřad

- květinová přízdoba místa obřadu.

Uvedená cena je za vypichované aranžmá na stůl pro oddávajícíhoho.

od 890

Hostina

- květinová přízdoba stolů, místa hostiny, rautu atd.

Uvedená cena je za vypichované aranžmá na stůl.

od 690 Kč

Drobná květinová výzdoba na stůl

 - malé vázičky s volně aranžovanými květy

od 390 Kč

Slavobrána - zápůjčka a květinová přízdoba, dekorace

- kovová kulatá či přírodní hranatá

od 3 900 Kč

Konečná cena kytice a květinové výzdoby se odvíjí od aktuální sezonní nabídky květin.

Další ceny

Druhý koordinátor

Veškeré balíčky svatební koordinace doporučujeme max. do 50-ti osob. Pokud chystáte svatbu pro více jak 50 osob, tak doporučujeme využít služeb druhého koordinátora.

od 5 000

Doprava po Praze

Doprava po Praze paušálně

500 Kč

Doprava mimo Prahu

Každý započatý kilometr mimo Prahu

10 Kč

Svatební dorty a sweetbary

Součástí H&H SVATBY je i pečení svatebních dortů a sweetbarů. Jak už bylo řečeno, specializujeme se na tvorbu celého sweetbaru na svatby i oslavy. Sweetbar nebo také známý jako candy bar je velice individuální sladká záležitost, kterou si vždy sestavuje nevěsta s ženichem podle vlastních chutí a stylu svatby. Nejčastěji se skládá ze svatebního dortu a drobnějších pečených dobrot jako jsou např. cupcakes, minicupcakes,  cake pops - dortové lízátka, cookies - sušenky, nebo třeba tradiční jablečný štrůdl.


Nabídka dortů a sweetbaru

Svatební dort

1 kg / od 990 Kč

dle složitosti dortu, použitých surovin a zdobení.

Cupcake

Minicupcakes

1ks / 49 Kč

mini 1ks/ 39 Kč

minimální počet objednávky 12ks

Tradiční koláčky

1 kg / 590 Kč

Sweetbar

dle vašich přání a chutí

dort, cupcakes, či cakepops-dortová lízátka... koutek plný laskomin.

Online rezervace

Neváhejte nás nezávazně kontaktovat, nebo si rovnou rezervovat datum pro váš svatební den.